tiistai 7. toukokuuta 2013

Huomenna pärähtää ja kympit paukkuu!




Huomenna ois pulkassa raskausviikko 30 ja viikko 31 alkaa.. A-PU-VA. Äkkiä se aika menee..
Sitte ois niinku 10 viikkoa laskettuun.. 10 !!! Mulla on semmonen kutina, että tuo 10 viikkoa menee hitaasti.. Ainaki loppu viimeset viikot. Mä oon laittanu tavotteeksi että viimestää rv 36+0 on vaatteet ja lakanat pestynä ja muutenki kaikki valmiina oottamassa.. Tänään varasin loppu raskaus ultran joka on 19.6.

Meijän piti täyttää Samin kanssa netissä semmonen kaavake missä kysyttiin tulevan vauvan nimeä ( ei siis virallista vaan kutsuma.) synnytystoiveista jne.. Mutta mistä minä tiiän mitä toivon synnytykseltä. Jos oisin pyöräyttäny lapsen osais ehkä vähä tietääkki että mitä toivoo synnytykseen jne mutta tämmönen ensi synnyttäjä tuskin osaa toivoa mitään ihmeempiä.
Tulevasta synnytyksestä en osaa sanoa kyl muuta ku sen että mä todellaki otan epiduraalit ja kaikki maholliset kivunlievitykset jos vaa mahollista..Asennot ja amme hommat sun muut näkee vasta sitte itse tilanteessa :D Mun pitäs ens kerralla kysyä neuvolalääkärissä tai viimeistää siellä loppuraskaus ultrassa että mahtuuko vauva tulemaan ees alatiesynnytyksessä.. Mä ja mun sisko tultii keisarinleikkauksella ku äitillä oli niin ahtaat ne lantioluut ettei ois mahtunu, niin ois ihan kiva itekki tietää et onko se periytyvää tms ku ei oo puhuttu neuvolassa eikä ultrissa tuosta ollenkaa. Mieluummin kyllä synnyttäisin luonnollisesti ku että sektio..

Mä joku aika sitte kirjotin tänne blogiin, meneväni Ouluun pieneen koulutukseen.
Kyse on tosiaan siitä, ku oon alkanu Lr Health and Beayty systems jälleenmyyjäksi.
Myyn siis tuotteita vauvasta-vaariin mm. ihonhoito, meikki, hiukset, Aloe Vera sarja, 
korut ja tuoksut, ravintolisät jne jne.. Mä alotin tän sillee että tutustuin tuotteisiin kaikessa rauhassa ja kokeilen myös itsekkin, jotta voin iha rehellisesti suositella tuotteita asiakkaille ja on omaaki kokemusta.. Oon kyllä tykästyny tosi paljo. Eniten tykkään tuoksuista ja Aloe Vera sarjasta. Meikitki on ihania ( Deluxe luomivärit.. mä haluan ne kaikki. :D ) ja korut kans.. <3 Noi Aloe Vera tuotteet ku käy niin moneen vaivaan jne. Ihottumiin, Psoriakseen, hyttystenpuremiin, auringon polttaneeseen ihoon ja vaikka mihin. 
Ja kaiken lisäks ne on valmistettu valvovien silmien alla ja on kyl laadultaan ihan ykköstavaraa. Mä ite aattelin hommata meijän tulevalle vauvalle noita Aloe Vera Baby juttuja.. Sielä on vauva shampoota, ja kylpyaineita ja voiteita ja suojavoidetta esim pepulle.
Ja nyt ku on punkkikausi alkanu on esim koirille Quick Help Sprayta. Se vahvistaa koiran ihoa ja turkkia ja ku sisältää Citrus uutetta, se antaa suojan kiusallisille hyönteisille.
Sit kesäks kans aattelin tilata mulle ja Samille aurinkosuoja voiteita.

Mä laitan viel tänne loppuun linkit kuvastoihin niin jos haluaa saa tutustua tuotteisiin ja ottaa yhteyttä vaikka facebookissa, tai pistää viestiä jos on kiinnostunu tilaamaan.Alan pitämään  myös kotikutsuja :)



http://www.lrworld.com/fileadmin/my-lrworld/content/finland/flashbooks/Collection_12013/index.html#/1/

 http://www.lrworld.com/fileadmin/my-lrworld/content/finland/flashbooks/LR_World52013/index.html#/1/

 http://www.lrworld.com/fileadmin/my-lrworld/content/finland/flashbooks/LRJoycekorukuvasto_2013/index.html#/1/
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti